Friday 13 April 2012

13 April 2012

Hari ini, tarikh ini..maka genap lah 23 tahun,aku bernafas atas bumi ciptaan Tuhan ini.
Alhamdulilah, syukur tidak terhingga, kerana Allah masih memberikan aku peluang dan ruang untuk
aku menjalani kehidupan seorang hamba diatas bumi pinjaman oleh Nya.

Berfikir..sejenak...
Adakah hidup aku ini deberkati Tuhan?
Adakah solat, ibadatku, dinilai disisinya?
Dosa dosa yang aku lakukan setiap masa, adakah mampu untuk aku tangung?
Adakah aku bisa mengecapi impian dan harapan di kemudian hari nanti..
hurmmm, walau apa pom, persoalan nya, Dia Maha Mengetahui.
lalui sisa sisa peluang yang masih diberikan ini, dengan sebaiknya, InsyAllah.
Moga Allah memberikan nikmat dan makfirah nya kepada diri ini,,,amin,

Terima kasih kepada mereka2 yg mendoakan diri ini,
walau ianya simple, tpi besar maknanya, terima kasih atas keihlasan doa anda berikan, di sebalik ucapan hari kelahiran.

One thing yg buat diri ini amat terharu, sehingga bisa mengalirka butiran jernih adalah
ucapan daripada seorang abang kepada adiknya...
xdapt disangkal kasih syang seorang abang terhadap adiknya, amat tulus, suci murni dari hati yang tulus ikhlas.

'Selamat hari lahir, to my sister.
jaga solat, kenang jasa mek n ayah,
ingat ALLAH selalu..."

Berderai air mata, membacanya..baru aku realize, abang yang selama ini aku anggap tegas, tinggi egonya, amat sayang, caring pada ku..amat tersentuh membacanya, this the best words i can't forget for whole my life.
Terima kasih abang...pesan mu itu, sentiasa tersemat dihati.
Semoga Allah memberikan kemudahan, keberkatan dalam hidup abang dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment