Thursday 22 December 2011

Tuhan dengari aku..:(

Alhamdulillah..syukur..
Hari nie...berakhirnya..perjalanan hidup sepanjang satu semester. Last kuiz aku amik hari ini, minggu ini adalah minggu yang paling mencabar..penuh dengan dugaan..emosi.
Apa tidak nya, kene amik 5 test, 2kuiz dan submit 2 assgment. Amat menguji kesabaran.
syukur aku dapat mengharunginya dengan jayanya.

Minggu ini juga, minggu sedeh bagi diri ini....:(..sukar digambar dengan kata2.;)
Rentetan nya,,
on monday, dapt test international bussines..ok aku failed..skit je lagi nk lulus.( down).rasa diri ni plinng teruk dalam class to..xdapt nk tahan kesedihan, lalu mutiara putih ..mengalir keluar dibalik tapak tangan ini. Ya Tuhan..apakah ini? kenapa aku.(bisikan syaitan menjelma.)..satu lagi bisikan menjelma>(sabar, ada hikmah..kene struggle lagi..usaha kene kuat..xpe, final buat elok2..tapi apakan daya, hamba Mu nie, terlalu lemah YaAllah..mohon pertolongan ya Tuhan,,(nekad by hook or by crook need to improve, kene pastikan lulus.)

On Tuesday.
Test csc...blur..xdapt jawab dgn sempurna, even dah baca..aku xingt.! i do no y..fikir2 balik..xsempat masa, (sedapkan hati) sebelum to, kene amik test arab, n kuiz ibe..balik dgn hati separuh duka , kawan aku zu, sama, frust, xdapt jwb..soalan lain2..aku terkilan jugak xdapt tolong dia, masa dia tnya aku jwapan. Soory zu, yah xingt lgsum, aku rasa ilmu csc aku time to ibarat 0.01 ja.
lepas to motivate diri sendiri..:) (jangan fikir, esok ada lagi test menunggu 2 est, taxation n bel).sabar..sabar.
Balik bilik, stdy tax..tiba2 nani call, ckp flash yg aku buat, xmenpati yang nak..so aku pom tgallah stdy tax, cari balik..buat balik...dalam 11 lebih aku pegi bilik dia, hantar yg baru.! ok settle part flash.

on wednesday.
Bangun dengan mata yg bengkak..mengantok, effect stdy smpai pkul 4 pgi..
pegi class, alhamdulillah xngantok, pelek jugak , last class tk csp kot..hehe, xramai yg datang..boleh bilang..mereka2 busy stdy taxation..mggu nie semua busy!
Masuk class tutor csp..jeng2 ..miss ckp, i want to give back ur test..hah
jantung dah berdenyut laju dah..berapa agknya dapt, tup nama aku dpgil
oh Tuhan, FAILED LAGI..xjngka akan failed, bila cek balik.tahulah sebab apa failed,soalan mitak lain, aku kasi lain answernya.aduyaii. ok dah 2 test failed.( arrgh...demotivated, kuar kelas, tika tpksa melihat air mata aku jatuh )..aku senyap jaaa sepnjag hari to, bercakap bila ditanya.:(

ok hari ini...
Test 2 acc, madam bagi..madam dtg ...............

No comments:

Post a Comment