Wednesday 22 February 2012


Teguran ujian atau sebaliknya

Semalam adalah  hari yg menyedihkan buat aku..
Hampa kecewa sedih dan berbgai bagai perasaan negative menguasai diri dikala aku kesedihan..
Hampa! Satu sem aku pulum subjek company secretarial practice 1 aku FAILED. Terdiam aku..unexpected!

Suka atau x aku kene terima  semuanya…
Kene hadap sajalah paper to sem depan..
Ruqaiyah sahabat aku, dia bgi aku sedikit kekuatan tk meneruskan..
Katanya…
Yah ini ujian..
Biarkan apa orang akan kata..
Allah lebih mengetahui…

Kata2 ibu adalah penguat ketabahan hati..syg  mak..
Kata mak…
Xpo..adat belajar….xleh putus asa..
Kene keras hati,,xleh lemah2..
Gagal nie,,xkan gagal selamya,,
Byak lagi lpas nie ujian yg Tuhan akn bagi..
Terima kasih mak..akan ankmu ini,,ingt sgala pesan mu..
Doa mak sentiasa mengiringi anak2..


Miss  salina said..
Rodziah never give up..
Xde rezeki lagi untuk awak…
Sem nie awak pulum lagi..usaha lagi..
Thanks miss..

Doaku..
Semoga Allah permudahkan segala urusan aku semini..
Berikanlah aku kejayaan yang aku inginkan..
Begitu susah utk Berjaya…
Itu adalah ujian dari Mu..
 
Don’t be said dear..
Ramai yg menyokong kamu..mak ayah…kwan2 yang setia membantu..
Dan si  dia  yang xputus putus memberi nasihat dan support..
Terima kasih semua,

Doa..Doa n Doa.

No comments:

Post a Comment