Monday 27 February 2012

sya rindu kak yong saya..:(
dah nk masuk 2 sem...
sya tak betemu denganya..
latest jumpa dihari perkahwinan dia 26 November 2011..
bahagia melihat dia..akhirnya bersama jua dengan abg alifa..

 Cinta yang berputik mekar dari zaman persekolahan 2001 until 2011..
banyak pahit manis yang mereka lalui..aku diantara yang mengetahui dari awal hingga akhir perjalanan
cinta mereka...
Detik2 paling menyedihkann apabila terpisah untk masa yg agak lama...tanpa diduga..
betapa kuatnya cinta mereka..abg alif pulang kembali menemui kak yong..dan menyatakan akan serius bersama kak yong...

begitu berusaha dia..menawan kembali hati kak yong...yang pernah dilukai dulu..
pergi tanpa sebarang pesan....pulang disaat kak yong sudah menemui orang lain...sehingakan aku xtahu bgaimanna  hendak  bagi respon.bila kak yong minta pendapat..


xlama kemudian..kak yong goes to abang alif....
he is good guy..responsible person..nice person..selalu  buat lawak..
dulu dia seorang pendiam..malu2..skrg xdah..pelawak teros.

kak yong...lebih kurang perangainya cam aku jugak klah..
mulut lau bercakap susah nk berhenti...lau berleter..kalah aku..hahak..
nk pelepas perasaan..dialah jadi mgsa..good listener..

harap2 dapt lah jumpa dia buln 3 nie..InsyaALLAH.

No comments:

Post a Comment